За матеріалами https://mon.gov.ua/ua/news/cifrovij-komitet-pri-mon-vidzvituvav-pro-pershe-pivrichchya-roboti
Експертно-дорадчий комітет із цифрових технологій в освіті,
створений при Міністерстві освіти та науки України за ініціативою соціального
проекту «IT-школяр», відзвітував про перше півріччя роботи.
Під
час засідання комітет проаналізував нормативно-правові акти щодо впровадження
IT в освіту, а також розробив пропозиції до 8 документів. А саме: до Концепції
розвитку педагогічної освіти, до ЗУ “Про повну загальну середню освіту”,
рекомендації щодо кібербезпеки в системі підготовки та підвищення кваліфікації вчителів
інформатики, пропозиції до Координаційної ради з питань розвитку цифрової
економіки та суспільства України при Кабінеті Міністрів України тощо.
«Ми
дивилися на усі ці документи через призму IТ. Залучали широке коло експертів не
тільки нашого комітету, а й фахівців з асоціації ІТ-компаній, вчителів. Комітет
взяв на себе місію координації і зовнішньої експертизи, бо наша мета — не
просто налаштувати процеси, а отримати результати», — повідомила голова
комітету Тетяна Нанаєва.
Учасники
засідання обговорили стратегічний план діяльності комітету, старт Нової
української школи, стандарти цифрової компетентності учнів і вчителів
інформатики.
У
другому засідання комітету також взяли участь запрошені експерти — представники
Українського центру оцінювання якості освіти, Державної наукової установи
“Інститут модернізації змісту освіти”, громадської організації «Українська
Академія кібербезпеки», компанії GlobalLogic та інші.
Довідково.
Експертно-дорадчий комітет з цифрових технологій в освіті створено в межах меморандуму
про співпрацю, підписаного Міністерством освіти та науки України та соціальною
ініціативою «IT-школяр». До складу комітету увійшли педагоги шкіл та вишів,
представники IT-компаній.
Комітет
надає Міністерству експертну та консультативну допомогу в розробці нової
навчальної програми з інформатики для 1-12 класів, підвищенні кваліфікації
вчителів інформатики, підготовці майбутніх педагогів тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар